Schowek0
Twój schowek jest pusty
Koszyk0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Centrale Telefoniczne » Slican Centrala Telefoniczna » Centrala Telefoniczna Slican IPM-032.WM
  • tpay.com
  • Przelewy24
  • Bluemedia
  • BLIK
Centrala Telefoniczna Slican IPM-032.WM

Centrala Telefoniczna Slican IPM-032.WM

Dostępność:Dostępność - 3 dni

Koszt wysyłki:od 24,60 zł

Stan magazynowy:

Cena brutto: 3 062,70 zł

Cena netto: 2 490,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

TPAY Raty
iLeasing
iRaty
Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 3063 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
Uniwersalny serwer telekomunikacyjny dedykowany do małych i średnich firm. Zapewnia komunikację zarówno w standardzie IP, jak i z wykorzystaniem technologii ISDN i łączy analogowych. Oferuje kompleksowe rozwiązanie VoIP, bez konieczności zakupu dodatkowych zewnętrznych urządzeń, bram itp. Slican IPM-032 to najnowocześniejsza technologia VoIP, dzięki której dostępne są nowe usługi, więcej funkcji, bogactwo programów oraz jak zawsze wysoka jakość.

IPM-032 wyposażony jest w sterownik zawierający funkcjonalność VoIP, REC i LAN. Do korzystania z IP oraz nagrywania rozmów telefonicznych wymagany jest tylko zakup licencji oraz karty pamięci. Dodatkowo w standardzie oferowany jest bezpłatny program taryfikacyjny Slican BillingMAN, który pozwala na kontrolę oraz optymalizację wydatków na łączność. IPM-032 współpracuje z aplikacjami zewnętrznymi, wspierającymi obsługę klientów i pracę zespołu firmy czy biura - rozwiązaniami  CRM, w tym - dla jednostek ochrony zdrowia i programami hotelowymi.

IPM-032 dzięki wewnętrznej bramce GSM może być włączona do korporacyjnej sieci mobilnej, pracować jako samodzielne urządzenie lub jednostka sieci serwerów Slican. Użytkownicy IPM-032 mają do dyspozycji pełną gamę telefonów Slican – systemowe,  IP oraz analogowe, a także bramofony Slican.
 
Charakterystyka serwera:
 
Pojemność:
  • do 32 telefonów analogowych
  • do 100 abonentów IP (w tym systemowych IP)
  • do 124 telefonów systemowych (w tym systemowych IP)

 

 Cechy sprzętowe:
  • w standardzie 0 kanłów VoIP  (wymagane licencje) - bezpieczeństwo, niezawodność, gwarancja wysokiej jakości rozmów - obsługa protokołów SIP (kodeki G.711)
  • wewnętrzna brama GSM obsługująca małe karty SIM dowolnego operatora GSM (900/1800) - optymalizacja kosztów połączeń oraz wsparcie dla pracy mobilnej (czytaj o Slican MobilePhone), obsługa sms
  • współpraca z ISDN-BRA (2B+D), ISDN PRA (30B+D) i POTS (Clip-FSK, wybieranie tonowe i impulsowe)
  • zintegrowany system nagrywania - Embedded Recording - do 12 kanałów nagrywania - wygodna i szybka obsługa nagrań z programem Slican RecordMAN
  • modem zdalnego zarządzania serwerem (opcja)
  • monitoring i zarządzanie IPM-032 poprzez firmową sieć LAN lub zdalnie - poprzez modem lub Internet
  • współpraca z cyfrowymi telefonami systemowymi oraz systemowymi telefonami IP Slican serii CTS-102, CTS-202, CTS-203 i CTS 330 
  • współpraca z bramofonami Slican
  • współpraca z systemem Slican DECT-IP
  • współpraca z adapterami Slican MAB-1101 oraz MSB-1102
 Cechy funkcjonalne:
  • wsparcie dla protokołów TAPI (integracja z MS Outlook), CTIP (rozwiązania CRM), HOTELP (aplikacje hotelowe)
  • aplikacja Slican PhoneCTI - obsługa połączeń oraz innych funkcji centrali, obsługa sms i odsłuchiwanie nagrań za pomocą komputera – estetyczny, wygodny i przyjazny dla użytkownika panel graficzny programu
  • aplikacja Slican TouchCTI - zarządzanie ruchem telefonicznym oraz konferencjami z poziomu ekranu dotykowego monitora
  • rozwiązania dedykowane dla hoteli, hosteli, pensjonatów, szpitali, sanatoriów Slican PayMAN
  • inteligentna dystrybucja połączeń – Slican ACD – dystrybucja w oparciu o prefixy lub nr abonenta
  • wsparcie dla pracy mobilnej – rozwiązania Slican MobilePhone – telefon równoległy wraz z opcją Callback - telefon stacjonarny i komórkowy dostępny pod jednym numerem
  • program taryfikacyjny Slican BillingMAN - informacja o kosztach i strukturze połączeń oraz analiza efektywności pracy agentów call center
  • system DISA umożliwiający dostęp do numerów wewnętrznych
  • INVENIO – funkcjonalność IVR (Interactive Voice Response) – interaktywne głosowe kierowanie połączeń przychodzących
  • INVENIO API - integracja z zewnętrznymi bazami danych - wsparcie pracy działów call i contact center, handlowych i obsługi klienta, obsługa konkursów i ankiet
  • do 99 zapowiedzi łącznie oraz możliwość odtwarzania do 32 jednoczesnych zapowiedzi na Infoliniach INVENIO / lub DISA
  • PATHFINDER - funkcja automatycznego wyszukiwania ścieżki połączenia na podstawie numeru wybranego przez inicjatora połączenia i jego prezentacji
  • TELEKONFERENCJE - do 8 uczestników konferencji
  • system Poczty Głosowej
  • usługa SUPERVISOR - nadzór pracy agenta call center
  • redukcja kosztów - funkcja LCR (Least Cost Routing) - automatyczny wybór najtańszej drogi połączenia
  • abonenci wirtualni (konta)
  • AUTOMATYKA - zastosowanie telefonu GSM jako pilota bramowego, sterowanie klimatyzacją /ogrzewaniem / oświetleniem za pomocą kalendarza centrali, SMS informujący o zagrożeniu lub wykonaniu zadania
Inne:
  • obudowa wisząca
  • zasilanie ~230 V; 50 Hz
  • wymiary (szer./wys./gł.) 250 mm/272 mm/120 mm
Cena dla serwer IPM-032.WM (2LMx6AB)
alt

*:*

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję do tego produktu, a otrzymasz od nas 50 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zalogowanych i zarejestrowanych w naszym sklepie.


Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu