wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Centrale Telefoniczne
  • BH WANDEX
  • BH-Wandex
    ul. E. Ciołka 8 / 210
    01-402 Warszawa
    tel 22 581 44 90
    NIP: PL 525-191-70-81

  • E-mail:zamowienia@bigshop.com.pl
  • TelefonHandlowy 22 581 44 90
    Serwis __ 22 581 44 92
    od 8.00 do 19.00 225065555
  • Godziny działania sklepuPoniedziałek - Piątek 8.00 - 16.00 Wydawanie towaru do 16.00
  • Kod QR - BH WANDEX
Waluta

Centrale Telefoniczne

Centrale Telefoniczne

Centrala telefoniczna jest niezbędnym urządzeniem w każdej instytucji, w której pracują ludzie.

Centrala telefoniczna umożliwia zorganizowania uporządkowanego ruchu połączeń telefonicznym potencjalnych klientów z odpowiednim działem instytucji.
Funkcja nagrywania spersonalizowanych zapowiedzi daje możliwość kierowania ruchu przychodzącego na centralę telefoniczną do odpowiednich pracowników. Funkcjonalność automatycznej sekretarki którą, może posiadać centrala telefoniczna, jest dodatkowym atutem i zapobiega utracie ważnej informacji.

Główny podział central telefonicznych na analogowe i cyfrowe wynika jedynie z zastosowania podzespołów do budowy.

Cyfrowe centrale telefoniczne Slican umożliwiają przykładowo uruchomienie tak zwanego call center do zorganizowania centrum obsługi klientów przez konsultantów.
Ustawienie połączeń oczekujących w kolejkę.
Odpowiednie zapowiedzi i informacje skierowane do dzwoniących.

 

 

 


 
Dodatkowe opcje przeglądania
Zakres cen od do
Brak produktów ...

Instytucje, których pracownicy podzieleni są na różne stanowiska i działy, powinny mieć centrale telefoniczne. Te systemy usprawniają komunikację między ludźmi w firmie, a także pozwalają szybciej przekierować Klienta do odpowiedniego sektora. Wykorzystując centrale telefoniczne, można usprawnić funkcjonowanie urzędów, szpitali czy hoteli np. w mieście Warszawa, a także stworzyć tzw. call center. Dzięki tym urządzeniom można łatwo połączyć się z osobą, której potrzebujemy, nawet gdy nie wiemy, do którego zespołu w firmie chcemy się dodzwonić. To duże ułatwienie nie tylko dla instytucji, ale też jej Klientów.

Czym są centrale VoIP?

Technologia rozwija się, aby ułatwiać ludziom życie. Coraz nowsze rozwiązania wykorzystują również centrale telefoniczne. System VoIP pozwala na ich działanie za pośrednictwem łącza internetowego, zamiast telekomunikacji. Nowoczesne podejście do kwestii centrali ma wiele zalet, których dotąd próżno było oczekiwać. Centrale VoIP są tańsze, łatwiej dostępne i umożliwiają wprowadzenie mnóstwa usprawnień. W ten sposób instytucja działa sprawniej, pracownicy w skupieniu wykonują swoje obowiązki, zamiast odbierać połączenia, które powinny być kierowane do innych działów. Z kolei dzwoniący szybciej i łatwiej mogą określić swoje potrzeby oraz uzyskać niezbędne informacje.

Co dają centrale telefoniczne VoIP?

Centrale telefoniczne używane w Warszawie są mocno obciążone. Do każdej instytucji, która z takich rozwiązań korzysta, dzwoni wiele osób. Wówczas pomocne okazują się centrale VoIP. Te nowoczesne systemy pozwalają na nagranie najważniejszych informacji na automatyczną sekretarkę, aby każdy dzwoniący od razu je otrzymał. Nagrywanie spersonalizowanych zapowiedzi pozwala na przekierowanie rozmów od razu do odpowiednich działów firmy. Co w przypadku, gdy osoba, z którą chce połączyć się Klient, prowadzi właśnie rozmowę? Centrale telekomunikacyjne VoIP umożliwiają ustawianie połączeń oczekujących w kolejkę. W ten sposób dzwoniący wiedzą, jak długiego czasu oczekiwania mogą się spodziewać.

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu